Jom usha sini!!

My Lil Fateh

Thursday, March 24, 2011

KENDURI ADIK

Lama diri ini tidak update blog.. minggu lps balik kampung, syoknyer rase mcm taknak balik KL dah...huhu sepanjang kat kampung ujan jer...nak bawak Fateh main laut pon tak dapat..tapi takpelah maybe next time.

Tujuan balik kampung sbb adik kawen. Tema purple mmg kami adik beradik pakai kain sepapan la..hehe best la sbb last kenduri mase aku kawen hampir 3 tahun lepas yakni tahun 2008. Adik kawen ni grand la tak mcm kenduri aku dulu sempoi jer (budget tak cukup) hahhaaaa....tapi aku ttp bahagia walaupun majlis bese-bese jer...;)
ni aku tempekkan gambo adik aku tuh...



cantikkan pelamin dorg...bunga idup gitu..aww aww. Tahun nie aku tgk ramai org kawen wat tema purple..adakah tahun ini tahun purple??? sila jawab ya..
mase kenduri tu nak bergambor pon tak dan sbb sibuk sgt (yeke sibuk)hehehe. Frust jgklah sbb tak dapat bergambor nga asben tercinta kat pelamin tu tapi takpelah takde rezki..huhu

Mase kenduri tu Fateh kene chicken pox! nasib baik tak banyak lg so dalam gambar elok lg laa...;) cian Fateh mama nie yer...

kat bawah ni plak gambar sambut menantu...

No comments:

Post a Comment