Jom usha sini!!

My Lil Fateh

Thursday, January 6, 2011

JAM oh JAM....

Berdasarkan tajuk di atas, aku amat sedih kerana jam tangan kesayangan ilanggggggg...waaaaaaaa uhuk uhuk... ini adalah kerana kecuaian ku sendiri yang terlupa amik lepas solat asar di Masjid...huhu kesedihan dan penyesalan yg tak dapat aku pikirkan! alkisahnya begini....
pada suatu petang lps balik dari keje aku g amik Fateh kat school then jumpa asben kat area citu.. aku bagitaula lum solat asar lg then amik keputusan tuk solat di Masjid memandangkan nk g beli makanan plak.. mase amik wuduk tu aku sangkut jam kat penyangkut ntah nape lupa nak pakai lepas amik wuduk padahal jam tu depan mata jer...huhu esok paginya baru teringat sbb cari2 tak jumpa nak pakai g keje...pegi tgk balik tempat wuduk tu dah tak ade....sedih..sedih ;(

Abang..nnti nak jam baru eh..;)

No comments:

Post a Comment